//Forever Imperfect

Sunday, December 5, 2010 @ Sunday, December 05, 2010 | 0 Comment [s]

1. Aku mencintaimu bkn kerana kecantikanmu, aku mencintaimu bkn kerana kehangatan cintamu, aku mencintaimu bkn kerana cintamu, aku mencintaimu kerana cinta itu kamu

2. Aku membencimu kerana mencintaiku dan kamu mencintaiku kerana aku membencimu, kini aku sedar yang aku tidak boleh membencimu jika aku tidak mencintaimu..

4. Seluruh dunia aku pergi tetapi hanya kau seorang sahaja yang ku temui berjaya menawan hatiku. tidak ada 2 dan 3 biarpun kamu hanya manusia biasa..

5. Kehadiranmu menyinari hidupku, kehangatan cintamu mengubati sepiku, kelembutanmu mengubati lukaku, kemanjaanmu adalah penawar resahku..

6. Jauh itu ada ruang yang memisah, jauh itu ada 2 hati yang terpisah.. apabila jauh itu adaada jiwa yang gelisah, apabila jauh ada rindu yang tak sudah-sudah… rasa yang resah, apabila jauh itu



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hye pretty, i'm Iera. Welcome to my world.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

coming soon...


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : shahirah xD
Mr.Google

Best View at GOOGLE CHROME!